Hva handler det egentli om?

Så var vi i gang med bloggingen igjenn for første gang på et par år. Jeg må innrømme at jeg har vært fryktelig treig og opptatt, selv om jeg har hatt store planer om å starte med blogging for fullt. So this is it… 🙂

Jeg har en skummel plan om å blogge litt om lifstil og helse, kunst og mote og tull og tøys om hva jeg vil, hva jeg liker og ting jeg ønsker meg.

Jeg er egnetlig ganske opptatt av sunnhet og det vil sikkert vises kjempegodt i bloggen min for jeg kommer sikkert til å opptattere mye om mat, vekt og kalorier siden jeg har et ønske om å få bedre helse, sunnere kropp og lavere BMI. Jeg tror at hvis jeg hadde greid å bli sunnere så hadde jeg nok helt sikkert blitt kvitt litt av de plagene jeg har med asma, alergi og utslett, fodi mye av dette har en del med kosthold og trenging å gjøre. Jeg har vært kjempeflink siden jul da, men det går mye opp og ned fordi jeg er ikke alltid like bevisst på hva jeg gjør, så jeg tror nok at å blogge om det vil gjøre at jeg tenker mer over hva jeg putter i meg og hvilken grad av aktivitet jeg utfører.

Ved siden av helse er jeg opptatt av kunst og trender, dette vet nok de fleste som kjenner meg for jeg har tatt kunstrelaterte fag helt siden vidregående. Jeg har en egen Soup side der jeg legger ut inspirerende og morsome bilder, som jeg kommer til å legge ut en link til slik at folk kan se hvilken stil jeg har. Jeg kommer nok sikkert til å legge ut litt fashon bilder etterhvert om ønsker eller ting jeg har kjøpt som jeg er over middels stolt av. Jeg kommer nok også til å legge ut bilder av ting jeg selv har laget…

Ellers kommer jeg til å skrive om livet og kjerligheten og alt det der som er gøy… ^-^

xoxo

nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Livet og kjerligheten

Legg igjen en kommentar

