Ferdigmat og kunsten å bestille klær…

Denne uken har det vært litt hektisk i forhold til jobb og skole. Jeg og Alexander jobber litt om hverandre og da er det bra at det finnes færdigmat. Jeg har alltid trodd at ferdigmat er full av kalorier, og i enkelte tilfeller er det rett, men produktene fra findus har faktisk relativt lavt kalori innhold, og det er bra! Vi spiste Paella fra Findus med kun 110 kalorier per 100 g, og de fleste andre frossen rettene fra findus befinner seg mellom 100-200 kcal pr. 100g. Det er jammen bra at det går ann å spise sunt selv om man har dårlig tid…

Jeg bruker å kjøpe klær ganske skjeldent i forhold til at jeg liker å shoppe, og for en uke siden bestilte jeg klær fra ellos for første gang. Jeg kjøpte en lang t-skjorte og 3 armbånd (se bilde), i tillegge til en dvd og et par andre ting. Ellos overasket meg positivt, og jeg likte hele handlingsprosessen, og i forhold til h&m er ellos mye bedre.


bilde-641


H&m er litt vanskelig å ha med å gjøre, for når de gir ut kataloger og nye klær blir dem ofte fri på lageret med en gang og da hender det seg at man må vente over en mnd på det man har bestillt. Det er alt for dårlig i og med at H&m er den størrste kleskjeden i norge. Med andre ord, når man skal shoppe på h&m er det bedre å dra en tur på nermeste kjøpesenter…


xoxo

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Fashon, Helse, Mat, Shopping

Legg igjen en kommentar

