Katten og den blå doen

Hva gjør man egentlig når man går inn på do og oppdager at katten er på vei ned i doen?

Jeg gikk inn på bade og så at den ene katten min sto med begge for labbene plantet ned i doskåla og ble ganske sjokkert fordi jeg vet at hun er veldig skeptisk til vann, så for å forsikkre meg om at hun ikke tar en ny svømmetur løftet jeg henne opp litt over doen og syklte ned slik at hun ble redd. Derretter bar det rett i dusjen med henne… Jeg er litt bekymret for at hun skal venne seg til å drikke av doskålen. Finnes det noen smarte triks eller tips for å lære henne at doen ikke er en vannskål?

bilde005

xoxo

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under dyr, katt, Livet og kjerligheten

Legg igjen en kommentar

