Butikker på nett!

Jeg har fått en ny kjærlighet for shopping på internett, og det er nesten like gøy å bare klikke seg gjennom varene som å dra i butikker å shoppe. Fordelen med internett er at man kan lage seg ønskelister og lagre nettsider slik at man husker hva man ønsker seg. Når jeg går i butikkene glemmer jeg ofte hva jeg har hatt lyst på før jeg har fått kjøpt det, spesiellt hvis det er noe jeg er usikker på om jeg har bruk for eller ikke. Jeg kommer stadig vekk over nye forhandlere på nettet, og det er like kjekkt hver gang 🙂


Accessorize - BALI FLORAL PRINT FLIP FLOPS 105,-

Accessorize - BALI FLORAL PRINT FLIP FLOPS 105,-


Accessorize - ORIENTAL CUT OUT RESIN BANGLE 105,-

Accessorize - ORIENTAL CUT OUT RESIN BANGLE 105,-


Accessorize finnes også i alle større byer, det finnes desverre ikke noen internett shop for accsessorize, men de har en flått side som viser alle våren og sommerens nyheter. Litt sånn fristeskinke opplegg spør du meg! BikBok er på samme måten, du akn poke litt rundt på siden men ikke bestille noe. Og det er kanskje like greit for kredittkortene sin del… B.Young er også slik, men jeg skulle ønske de hadde en internettbutikk, for jeg elsker kolleksjonene deres, og hadde garantert bestillt noe hvis jeg hadde hatt muligheten.


Ellos - Esprit Casual kjole 799,-

Ellos - Esprit Casual kjole 799,-


Ellos er helt klart min favoritt nettbutikk, de er både billige og effektive og tilbyr i tillegge en del merkeklær. Ellos tar dessuten vare på kundene sine og er flittige med å sende ut både knalltilbud og kataloger. Gina Tricot har også en flått nettbutikk med spenstig oppsett, men jeg har enda ikke bestillt noe fra dem, men jeg har handlett i butikkene deres og vet at de har mye spennede og billig. H&m har jeg nevnt i tidligere innlegg, de er riktignok store og flashye, men de bruker alt for lang tid og har nesten aldri de nyeste varene på lageret. Da er det jammen bra at det finnes så mange H&M butikker i norge!


H&M

H&M


xoxo

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Fashon, Klær, Shopping, Sko

Legg igjen en kommentar

