Strikking – jeg vil men får det ikke til!

4

Jeg er gaaanske hændy av meg, jeg har store talenter for maling og tegning, jeg er faktigs også ganske god til å sy. Jeg har til og med laget en Ipod-«holder», som jeg har syd en kjekk hallo kitty på og den er faktisk foret slik at Ipoden har et fint sted å bo:

p3240019


Men når det gjelder strikking går ting bare rett fram, det vil si at det blir bare skjerf av den strikkingen jeg bedriver med. Laaaange skjerf! For jeg liker å strikke, det er behagelig, men det blir lixom ikke noe annet et skjerf av det. Jeg skulle ønske jeg kunne lære å strikke små dyr eller lester og våtter, men det er lixom ingen jeg kan lære det av. Mamma kan strikke litt men hun er ganske langt unna.. :/

nit-og-pus


Hvor kan man lære seg å strikke nå til dags egentlig!?


xoxo

Nita

2 kommentarer

Filed under Livet og kjerligheten

2 responses to “Strikking – jeg vil men får det ikke til!

  1. jeg strikker.. og jeg får det til, men det er først etter mye trening! – og tålmodighet.. det er viktig!

    • jeg kan strikke, ganske fort og bra oxo. mn jeg kan bare snær vanlig rett fram strikking som man lærer småunger. Og det er ikke så ekstremt lett å lære seg på egenhånd sånn uten videre :/

Legg igjen en kommentar

