Paisley – Det er like trendy nå som før

Paisley mønsteret har gått inn og ut av motebildet i fler år, men til sommern er det tilbake for fullt. Jeg elsker paisley, og har flere skjerf og klesplagg med mønsteret. Jeg ønsker meg faktisk paisleysko til våren:


bilde019


Paisley er et persisk/indisk motiv som ligner litt på et dråpemønster eller et mønster av halve yin/yang symboler. Mange forbinner også paisley med hippyer eller bohemstilen. Til sommeren er det vertfall dyreprints, naggler og paisley som gjelder, og jeg holder nok en knapp på paisley.


untitled-12

Du finner de hotteste orientalske paisley klærne til sommern hos asos, forever21, topshop og gojane.


xoxo

Nita

2 kommentarer

Filed under Fashon, Klær, Shopping, Sko

2 responses to “Paisley – Det er like trendy nå som før

  1. ღTindraღ

    Jeg synes dette er kjempe kult i små mengder. Jeg kunne nok ikke ha tatt på meg hverken en sånn kjole eller en sånn genser, men smykker, skjerf og slike ting synes jeg er kjempe søte. Søt blogg du har foresten 🙂

    • takk 🙂 Jeg syntes det er fint med både stort og smått så lenge man ikke tar helt av. det holder med et paisley plagg i gangen 😛

Legg igjen en kommentar

