Med rett til å skryte!

Jeg har vært på jobbintervju i dag på en stilling som er over 80%, og nestsjef atpåtill! Det i seg selv høres jo kjempeskummelt ut, men jeg var faktisk ikke nervøs i det heletatt. Det hele tok nermere 45 minutter, men det kjentes ikke ut som mer enn 10 minutter fordi det hele gikk så greit, og samtalen hadde fin flyt. I det vi gikk ut av kontorene sa hun som intervjuet meg at jeg kom til å høre fra dem i løpet av den nermeste uken og at jeg var en god kandidat, og det er jo alltid flått og høre. Men det tok ikke mer en en time etter så ringte telefonen og stillingen var min 😀

Gjett om jeg føler at jeg har skills da?


bilde-881



xoxo

Nita

4 kommentarer

Filed under Hæppy news!, Jobb

4 responses to “Med rett til å skryte!

  1. Guillguttn din

    Ja skryt no:P

  2. pappan til nitapus

    Stolt av deg:)

  3. sivkat

    gratulerer! DET var spennende! wish it was me!

Legg igjen en kommentar

