Det er godt å være medium!

Nå har jeg har jeg fikkla litt i kleskapet mitt å målt meg litt med målebånd for å se om jeg har gjort noen framskritt. Og det har jeg! For i kleskapet mitt finner du størrelser alt fra oppe i skrekkelige 44 til normale 38. Jeg var innom Cubus i dag og prøvde en bluse som var relativt stram i stoffet, og for første gang på lenge kunne jeg prøve størrelse Medium og på samme tid vite at den kom til å sitte som smurt! Det er ikke farlig å være litt overvektig når man vet at man har gått ned 3 størrelser(!) og virkelig kjenner framgangen på kroppen, sånne ting får meg til å få lyst å kjøpe alle de klærne jeg har vært for «stor» til å kunne ha på meg. Desverre er det ingen vits å go crazy enda, jeg er bare halveis og alle plagg henger litt løst på kroppen min nå for tiden, og da er det jammen bra at det finnes belter!!

dxl675_65659_16002_08_8842gojane_2047_336602627gojane_2047_348412606


Beltene er fra H&M og Gojane, og magebelter er perfekt til å skape siluetter i posete klær å fremheve timeglassfiguren 😉


Jeg blir nok litt posete i tiden framover, og det blir nok ikke så mye nye kler på meg med det første. Men jeg har veldig lyst å prøve å bestille fra Gojane, jeg lurer derfor litt på hvordan det er med toll og avgifter. Er det noen som har erfaringer derfra?


xoxo


Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Erfaringer, Fashon, H&M, Helse, Klær, Shopping, Trening

Legg igjen en kommentar

