Bursdags ønsker…

Om ikke så altforlenge fyller jeg hele 22 år! Og det gjør egentli ikke noe, for jeg var faktisk helt sikker på at jeg allerede var 22… :/ Men uansett så må jeg jo grave fram noen tanker om hva jeg ønsker meg som ansvarlig og voksen 22 åring. Jeg kan ikke bare le det bort å ønske meg en rosa ponny, barbiedukker eller trehjulsykkel. Derfor har jeg sammlet ca 10 gaveønker for min 22 årsdag.


Nummer 1: Damesykkel med kurv, når man fyller 22 oppgraderes trehjulsykkelen til en ordentlig damesykkel, becouse im a lady 😀

050d13ddb029e745783eaa97c47fd43a

Dette er en Hard Rock – Comfort Machine C7 Lady til 4490,- fra Sykkelsport.no, jeg vet at også at man får kjøpt en lignende sykkel på coopsport som muligens er omtrent like billig, om ikke billigere.



Nummer 2: Gymmball!!! Det er en hærlig oppfinnelse som er like kjekk til trening som til lekeball og sitteplass!

exerfit-gymball-ab-medium-65cm-149-xxlno


Dette er en exerfit gymball ab medium 65cm for 149,- fra xxl.no



Nummer 3: Jeg ønsker meg faktisk telt og soveposer på 3 plass fordi jeg liker og campe og det blir garantert campingtur til sommeren!

trek-gimle-3999-xxlno

Det burde igrunn minst være et 4 manns telt fordi det er kjekt med stor plass uansett om man bare er to, dette teltet er et Trek Gimle Telt til  3999,- hos xxl.no.



Nummer 4: Jeg trenger ny microbølgeovn! Den gammle bare slutta å virke… >_<

l116787175x142

Jeg elsker OBH Nordica og ønsker meg derfor en OBH Nordica artemis mikro til 1895,-.



Nummer 5: Jeg har delvis ødelagt blendern min og trenger en ny 😥

6657_jpg

Denne blenderen er selfølgelig også fra OBH Nordica og heter Frutti Blender Purple til 449,-.



Nummer 6: Jeg vil ha juicepresse! Sånn ordentlig fænsy helautomatisk slik at jeg kan lage min egen juice 😀

6759_jpg

Dette er en Vitamix Pro Piano Black til 1099,- ,mer fra OBH Nordica med andre ord.


Nummer 7: Sex and the city sammlebox, også becouse im a lady 😛

dvdsexcity_mx

…en trenger vel knapt noen forklaring 😀



Nummer 8: Jeg skulle egentli ikke ønske meg klær men denne var snusk så den får være med på lista forde.

gojane_2047_293923635

Fra Gojane.



Nummer 9: Skoooo ❤

gojane_2047_3971062981

Jeg trenger dem! Swirl strap slingback heel fra GoJane.



Nummer 10: Og sist men ikke minst litt diamanter og kjærlighetsgave 😉

211f2g0cb3l_sl500_aa280_

Ønsker meg en ring som ser ca slik ut fra Juvelen Gullsmed.



xoxo

Nita


1 kommentar

Filed under Bursdag, Fashon, Helse, Klær, Mat, Trening

One response to “Bursdags ønsker…

  1. kingpelle

    De skoene der var da utrolig Nice ;D
    Gratulerer med jobb kan jeg vell bare slenge ved også ^^

Legg igjen en kommentar

