Skal du feire en sunn påske?

Påsken som julen er godterihøytid. Man går på ski, drar til sverige og bader i påskeegg og sjokolade. Det er derfor kjempevannskelig å kontrollere seg i påsken, og det blir fort mye god mat og lite trim.

los-angeles-easter


Men det gjelder ikke denne jenta! Åneida! Jeg skal jobbe i påsken, og jeg har allrede vært i sverige og handlet inn det av godter som skal spises, men ikke før påskeaften. Svensker er jammen heldige som har så godt utvalg i godter, og ikke bare det, de har også bedre utvalg i sunt godter. Både sjokolade, vingummi og potetgull!

p33100021

De har større utvalg av lettere potetgull, større malaco truly utvalg og flere typer premiumdark varianter.


I tilegge til dette har jeg kjøpt nøtter fordi de har så mange flere sorter av yoghurt nøtter med kokos og alt muligrart og fylt opp to påskeegg med billig smågodt. Men det skal ikke røres før påskeaften, så de har jeg gjemt slik at samboeren min ikke spiser opp alt før påsken har startet!!! 😛


p33100132

Har også kjøpt med tunfisk til småpusene mine som blir 1 år 17 april ❤


xoxo

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Bursdag, Godter, Helse, katt, Livet og kjerligheten, Mat, Påske, Sverige

Legg igjen en kommentar

