Badedrakten er tilbake!

Vi går inn i påskeuken nå, men jeg greier ikke annet enn å drømme om syden og sommeren! Jeg har selv 4-5 forskjellige typer badetøy men må innrømme at jeg føler meg tryggest i badedrakt. Det er mindre rissiko for at noe glir opp eller ned og den sjuler lett alle problemområdene. Badedrakten har i det siste også fått nye design som gjør at den viser mer hud og på samme tid holder på plass det han skal. Og for meg som enda ikke er i bikiniform er badedrakten suveren!


untitled-11

Dette er noen av mine favoritter fra Gojane, Net-a-porter og Colette.


xoxo


Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Fashon, Klær, Sommer

Legg igjen en kommentar

