Påske+Buss=Kaos!

p4120005-1

Som om ikke bussen i påska går upassende skjeldent og kjempeomveier, så er det i tillege umulig å få tatt ut penger til bussen. Jeg endte i dag med å tømme «sparegrisen» for å komme meg til byen, og jeg måtte time det hele perfekt fordi bussene var innstilt. Da jeg førsten kom på bussen og helte hele småpengesammlingen på borde til sjoføren oppdaget jeg at han var en smule tannblind, eller kanskje det var jeg som var det? Jeg hadde nemmlig lagt bare 20 kr på borde fordi jeg er så vandt med å kun kjøre i midtbyen, siden jeg bodde nermere byen før. Han spurte meg om jeg skulle ha barnebilett, og det var litt flaut, så jeg begynte å rote etter flere kronestykker i veska mi. Men da mente sjoføren at jeg bare hadde 29 kr, men denne gangen var det han som var tallblind, heldigvis. Jeg tar nok ikke bussen ofte nok, og det velger jeg å tro at er helt greit i og med at det blir så mye tull hver gang jeg prøver 😛


p4120019

Grunnen til at jeg skulle til byen var fordi jeg skulle besøke Lena og bebien gutten på sykehuset. De har vært dær i 12 dager nå fordi Lena har litt høyt blod trykk og de tror muligens hun har hatt svangerskapsforgiftning, men hun ser kjempeflått ut, og man kunne aldri gjetta at hun nettopp har født en liten vellskapt gutt. Lille Sebastian har også muligens litt problemer fordi han har det litt for trangt, så han har blitt litt skeiv, så han har fått litt besøk av en kiropraktor. Men det hele går nok bra, og de slipper ut på onsdag. Sebastian sov for det meste men fikk litt mat før jeg måtte rekke siste bussen hjem…


p4120023


xoxo


Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Påske

Legg igjen en kommentar

