Nå blir det snart kattunger her <3

p4130014

Tifa har begynt å nappe! Jeg har lest litt rundt og fått råd av andre og når katten begynner å nappe betyr det at det ikke er så lenge igjenn før det kommer kattunger. Hun har gått opp 300 g siden sist jeg veide henne og hun har en merkbart rund mage. Jeg har ordna henne et lunt sted hvor hun kan være i fred, og forhåpentligvis godtar hun det og føder bebiene sine dær.

Men jeg har en stygg misstanke om at hun kan finne på å føde dem inni benken, for hun har det med å krype inn under benken siden den er hul, det værste der i mot ville nok være om hun bestemte seg for å føde i kleskapet, sofaen eller senga. Jeg tivler på at hun kommer til å greie å føde under sofaen siden hun er litt for tjukk til å komme seg under den.

Jeg kjenner at jeg gleder meg litt 😀


p4130001


xoxo

Nita

2 kommentarer

Filed under dyr, Fødsel, katt, Kattegraviditet

2 responses to “Nå blir det snart kattunger her <3

  1. Julie

    Hei jeg bare lurer på å lang tid det tar før ungene blir født???<3

Legg igjen en kommentar

