Make-Up Blogg og Illamasqua.

closeup-1


Jeg er veldig fæn av de jentene som legger ut make-up tutorials på youtube. Det de greier å gjøre er kjempekult og jeg kunne ikke ha greid å gjøre noe sånt, for nåt jeg sminker meg blir det ofte bare rot og tull, spesielt hvis jeg prøver å være dramatisk eller kopiere noe som jeg har sett før. Så all ære til disse jentene og deres skills…


2-tag


Min nyeste oppdagelse er Miss Chievous. Hun er kjempe flink til å bruke farger å mixe og matche hår og sminke. Hun har veldig fin helhet og er flink til å vise teknikker og smarte trix som man ellers sikkert ikke ville ha tenkt på. Miss chievous gir også masse flåtte tips om hvor man kan få tak i sminken hun bruker og hva hun syntes er bra. Her er youtube linken hennes.


hawk-3


Miss Chievous kom med et bra tips i et av de nyeste innleggene hennes om et britisk sminkemerke som heter Illamasqua, og deres filosofi handler om å finne det indre alteregoet. De har mange flåtte tips og bilder på siden sin i tillege til at du kan bestille mye sminke. De har en god del fænsye neggelakker og tips om neggelakkbruk jeg ikke har sett før, men som hadde vært ganske gøy å prøve.


2k8a5736f3142k8028ce7ce7


oxox

Nita

8 kommentarer

Filed under Fashon, Shopping, sminke

8 responses to “Make-Up Blogg og Illamasqua.

  1. Det står på Illamasquas websider at de sender innen UK, og innenfor EU. Vi er jo ikke med i EU, så da sender de ikke til Norge da? Har ikke prøvd, men vil gjerne vite om du har. 🙂 Personlig er jeg en stor MAC-fan, så det kunne vært morsomt å teste ut Illamasqua også.

    • …vet bare at dem ikke sender til USA mn dem burde da sende til norge selv om vi ikke er med i EU… :/

      • Det er oppgitt på sidene deres at de kun sender til land innenfor EU, men det er vel igrunn ikke verre enn å teste. «Yay!» til alle unnskyldninger som gjør at en kan shoppe mer – imorra får jeg pakke med masse MAC-godsaker og annet snacks. 😉

      • Har ikke prøvd MAC igrunn… jeg har veldi dilla på ELF for tiden… har sikkert noe med d å gjøra et dem støttes av PETA og er veeeldig dyrevennlige… :3

      • Handler ting som er «cruelty free» selv, men ELFs produkter var definitivt ikke noe for meg. Øyenskyggene var lite pigmenterte, og lip glossen reagerte jeg faktisk på – så det blir nok ikke til at jeg handler derfra mer. 😦

      • Nå har jeg forøvrig prøvd, og det er ikke mulig å bestille fra Illamasque fra Norge. Så vet du det.

  2. Bitteliten update: nå kan man nemlig bestille fra Illimasqua.com! 😉

Legg igjen en kommentar

