Vi maler knuste biler og koser oss gløgg ihjel…

…for tryggtrafikk og dum ungdom bak rattet!



Vi har prosjekt og skal stille ut smadrede biler med ulike temaer for å lære ungdommen om trygg trafikk. Jeg liker trygg trafikk, d minner meg om barndommen og alle de koselige sangene ❤ Prosjektet tar en del tid, men det blir nok drit bra til slutt når vi skal stille det ut på trondheimtorg på mandag fra 9-16. Vi har spesiellt invitert skoleelever og russen som ofte raser av veien når de blir 18. Vi skal dokkumentere prosjektet med bilder så jeg skal nok få til å legge ut noe snedig, så får dere se etterhvert hva vi egentlig har planlagt for bilen vår 😀


Det vi har gjort så langt er å rydde og vaske bilen. Vaskinga var det jeg som fikk væren av å gjøre.


Så dro jeg hjem og da fikk de andre barna låv å male bilen hvit!



Det var ikke bare vi som var flittige arbeidere! Det var flere spennstige malere ute å gikk i dag 😀



oxox

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Bil, Kunst, Skole, Tryggtrafikk

Legg igjen en kommentar

