Drømmer om ferie…

bilde0051

Søndag er en lat dag og kan best brukes til Sverige turer, for der er allting alltid åpent og det er for dumt å sove bort dagen når man kan dra å kjøpe godis for allj pængan 😀 Spesiellt etter værdens travleste uke der alt har gått i ett og man har jobba som en gærning!


bilde0021

Jeg gleder meg dritmye til det blir sol og sommer og vi kan dra på ordentlig lang ferie! Men listen er laaaang for jeg har igrunn ikke reist så mye, ikke utenfor skandinavia vertfall. Vi hadde tenkt at vi skulle komme oss bort til syden og sommer i år, så vi har lett litt rundt etter attraktive reisemål som ikke er så gæli dyrt å reise til.

Vi kom fram til at Barcelona er det perfekte reisemålet for en sånn reise «jomfru» som meg. Alexander har nemmlig vært der før i forbindelse med Skole, så han vet litt om det å være i Spania før. Jeg derrimot har aldri vært i Spania og kan cirka ingenting på spansk. Med andre ord har jeg lyst å dra dit og se på museumene og Sagrada Familia og Alexander snakket om at dem har en kjempestor teampark og badeland og selvfølgelig endeløse shoppingmuligheter! Og for sånne som meg som er over middels intressert i kunst har de jo picasso museum og L’Eixample (Art nouveav byggninger).

Men, en ting er vertfall sikkert: før vi drar er jeg nødt å ta sol litt i for veien, hvis ikke kommer jeg til å bli omentrent like rød en tomat! Jeg er den bleikeste i værden cirka og jeg syntes igrunn det er like greit, for det betyr jo bare at jeg vertfall ikke får hudkreft med det første eller kommer til å tørke inn når jeg nermer meg 50 år.

barc4

BTW: sier ikke neitakk til litt reisepenger eller flybiletter i bursdagsgave *hintetihint*!


xoxo

Anita

Legg igjen en kommentar

Filed under Ferie, Sol, Sommer, Sverige

Legg igjen en kommentar

