Når skal egentli den katta kalve!?


bilde-203

Tifa blir bare større for hver dag som går, og når jeg holder på magen hennes kan jeg kjenne at det er liv der inne så nå er jeg litt spent på når hun egentli har tenkt å slippe dem ut… :/

Det er ca en månde siden vi begynte å misstenke at hun var gravid, så det kan d jammen ikke være så lenge igjenn i og med at hun sikkert har gått rundt å vært gravid en stund uten å si fra til oss. Hun er litt smårastløs, men det kan være fordi vi ikke har latt henne gå ut alene fordi vi ikke vil at hun skal få kattungene ute…

Jeg begynner jammen å lure på om hun har et helt dusin der inne :/


xoxo

Nita

3 kommentarer

Filed under dyr, Fødsel, katt, Kattegraviditet

3 responses to “Når skal egentli den katta kalve!?

  1. Hvis dere kan kjenne liv inni der så er det neppe så lenge igjen. 🙂
    Men det er vel et sikkert tegn at noe skal skje snart hvis hun går rundt og leter etter en plass å føde.
    Jeg har egentlig ikke så mye peiling på kattungefødsel, bare at man må følge med og være helt sikker på at alle kommer ut. :p

  2. Det ser man vel på katten. :p

Legg igjen en kommentar

