I dag ga jeg etter…

Så var det bestillings fra Ellos likavæll!

…Det som fikk meg til å gi etter var igrunn at jeg fikk 30% rabatt på hele bestillingen og gratis frakt i tillegge… I know… Jeg gir etter for tilbude og det er dumt, men jeg trenger noe fint å ha på meg når jeg skal reise til Barcelona!!! Det er ihvertfall den unnskyldingen jeg har tengt å bruke 😀


25-681734-0290

Det ble ikke bare en kjole da, det blir skjeldent bare en ting når man får tilbud, men jeg greide å holde meg i skinne og bestillte bare 3 ting og den ene var ikke til meg en gang! Så jeg syntes jeg greide meg helt fint. Og i og med at jeg nå er nede i 78 kg så fortjener jeg jammen noe nice å ha på meg i sommer..! Men det blir nok mindre til den tid for jeg må legge meg i hardtrening før bikinisessongen, problemet er bare å få tid til alt.



Jeg kjøpte meg en søt Bendit frukt boks i dag og litt druer og appelsin så da har jeg vertfall ikke noen grunn til å skeie ut i matveien, selv om jeg må innrømme at jeg skeia litt ut i forrige uke fordi jeg hadde det så travelt… XD

SKERPINGS!


xoxo

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Ellos, Helse, Klær, Mat, Shopping, Tilbud

Legg igjen en kommentar

