Tørr jeg dette da…?

De fleste som kjenner meg vet at jeg er livredd for karuseller, spesiellt de som går fort opp og ned. Jeg hater trykket ma får av å sitte i karuseller og forstår egentlig ikke hvorfor noen skulle ha lyst til å utsette seg selv for noe så ubehagelig! Jeg har ikke vært i en eneste karusell på 5 år! Men i sommer blir det Portaventura folkens!!!

Portaventura er en gebiggen universal studio fornøyelsespark for både store og små! De har en hel drøss av karuseller og teams inne i parken, og ikke mist resturanger og gift shops! 😀

MEN! så var det de kjempestore rollercoasterene som er skummle nok å bare se på… Og i år skal jeg i så mange av dem som magen min overhde tåler. Dette skal jeg gjøre ikke for min egen del, men fordi kjæresten min har lyst, og siden jeg har tengt å drege ham gjennom hver eneste butikk i hele Barcelona og for ikke å snakke om en rekke museumer, så skyller jeg ham på en måte en dag med «fart og spenning». Så jeg må nok bare manne meg opp å snurre litt rundt for kjæresten min 🙂


3249074682_b048110608

Denne lille rakkern både looper og twister! Og har det vennlige navnet  Dragon Khan og er logisk nok plasert i den delen av parken kalt China Town.



xoxo

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Ferie, Kjæresten

Legg igjen en kommentar

