Tifa har begynt å gjemme kattungen!!!

Bilde 289


Den katten skulle jammen fått premie! Hun har fått det for seg at hun skal ta med seg en kattunge hver gang hun skal legge seg noe annet sted enn i kurven! I går kom hun å skulle ligge i fange mitt, og da hadde hun med seg den grå kattungen. Og i natt hadde hun tatt med seg den lille røde kattungen inn i skapet. Og sist men ikke minst, i ste da vi kom hjem hadde hun jammen greid å drege med seg den røde kattungen under sofaen.

Jeg kan lixom ikke helt skjønne hva det er hun prøver på. Hun prøver jo ikke direkte å gjemme dem heller, for da ville hun ikke tatt den med seg opp i fanget mitt. For det er jo ikke et særlig bra gjemmested. Jeg håper hun legger det av seg snarest, for så vimsete som hun er avogtil så kan det jo hende hun glemmer hvor hun har lagt fra seg ungene sine.

Det er forresten kun den hvite kattungen som lager ordentlig lyd fra seg, men til gjenngjeld så piper den ekstremt mye når den først er missfornøyd med noe. De andre to piper kun hvis du løfter dem på en ubehaglig måte eller får Tifa eller Ariel oppå seg, ellers godtar dem egentlig hva som helst.

Jeg håper jeg slipper å leke gjemsel med kattungene med det første. De er jo kun en uke gammel så de kan heldivis enda ikke gjemme seg selv, men det kommer nok det oxo!!!



xoxo


Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under dyr, katt

Legg igjen en kommentar

