Interessert i kattunge?

Bilde 323

Nå har jeg vært flink å lagt ut annonse på Dyrenett.no, sånn i første omgang. Kommer nok til å henge opp plakater rundt i nærbutikkene og hos dyrebutikkene. Så får vi se hva som skjer…

Fåreløbi har vi en som er intressert i en kattunge, men det kan vel fort bli fler! Så hvis du er intressert i en kattunge i begynnelsen av juli så er det bare å si fra. Så lenge det er en seriøs hendvendelse og du faktisk har tenkt å ta vare på veslepusen selvfølgelig. Vi bor i Trondheim, så det er selvfølgelig lettest om du befinner deg i det området. Men om du bor litt lenger nord gjør ikke det noe heller, for vi kommer til å kjøre nordover i sommer og da tar vi med oss kattene, og da har vi muligheten til å lever kattungen cirka rett på døra 🙂

Jeg håper jeg finner et passende hjem til småpusene mine!



xoxo


Nita

4 kommentarer

Filed under dyr, katt, Kattunge

4 responses to “Interessert i kattunge?

  1. Hvor gamle er de da? Mellom 9-12 uker (12 er best, for da er de ferdig opplært i faget «katt» av kattemor) er det som er anbefalt. 🙂 Jeg vet jo self. ikke hvor mye du/dere kan om katt, jeg har bare lyst til å gi råd. 🙂

    Men det er bra at dere annonserer allerede nå. Lykke til med å finne nye, verdige, eiere 🙂

    • De er 9 uker den første uken i Juli så det skulle vel stemme bra. I og med at husværte vår er litt sint på oss fordi vi fikk kattunger er vi nesten nødt til å begynne så tidlig som mulig. :/ Syntes d er kjekt at du råder litt :B

      • Ah, litt kjipt med sånne husverter, men det er jo ikke noe dere kan gjøre fra eller til. 🙂
        Bare spør hvis det er noe du lurer på, kanskje jeg vet svaret:)

      • nopes. mn jeg tror alexander har forelsket seg litt i den hvite… han har begynt å kalle henne Kjeks 😛

Legg igjen en kommentar

