Poke meg i øye!!!

1ee03e3f865e0eb6ff7404bc9054364e24b72412_m

Da var det 11 ekstra daga å jobbe med oppgaven på! Og jommin træng æ det!

Jeg skal skru opp detalj nyvået mitt, se på layout, bruke paletten, se på art nouveau, behandle treverket mitt og så mal for allj pængan! Jeg har finfin research å se på og nå som jeg hart ekstra god tid så kan jeg virkelig sette meg ned å tegne og se på detaljer. Men jeg kjenner at jeg blir litt stressa med tanken på alt jeg skal gjøre, jeg skal jo tross alt male hele 8 bilder som er over A3 i størrelsen.

Det hadde vært fint om jeg plutselig fikk til alt sammen og det hele gikk som smurt, men sjansn for at det skjer er cirka 0. Så hær skal det plages i minst tre uker til!



xoxo


Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Kunst

Legg igjen en kommentar

