Hva skal jeg ha på meg på 17 mai!?

skann0006

Meg og broren min på 17 mai, for en liten evighet siden…


Jeg har ikkeno!!!! Bunaden min ligger hjemme hos mor og far, og jeg hadde ikke planlagt å tulle rundt i byne, men så kommer svigers å da er man nødt til å være fænsye likevell. Men jeg har ikkeno i kleskapet mitt som roper 17 mai. Hadde jeg enda fått den kjolen jeg bestillte fra ellos, den var jo faktisk hvit. Men de har selvfølgelig ikke fått den inn på lagret enda… Jeg har absolutt ingenting blått eller rødt i kleskapet mitt heller. De fleste kjolene mine er svarte eller lilla, og jeg er jammen ikke sikker på om det passer seg i det heletatt. Skal riktignok ut å shoppe litt i morgen, men da skulle jeg kjøpe bukse og sommer dyner og sånt. Fænsy klær ligger ikke i budsjette mitt nå sånn like før ferien.

Blir vel pent nødt til å dykke inn i kleskapet å se om jeg har noe brukbart… Lurer på om jeg kommer ut i live :/



xoxo


Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under 17 Mai, Klær

Legg igjen en kommentar

