Endelig fikk vi klippa kjekkisn :D

19052009217

Kjæreste med kort hår? Det har jeg ikke hatt på lenge! Alexander begynte å spare håret sitt da vi ble sammen for 2 år siden og siden det har han hatt langt hår, men i dag fikk jeg han endelig til å klippe seg! Han kler det kjempegodt, og jeg syntes det er bedre enn det lange håret for nå trenger han ikke stjele hårstrikkene mine lengre og sånt 😛

Vi har foresten handlet som gærninger i dag. Vi har handla inn mat til mamma og pappa kommer å besøker oss i morgen og sommerdyner og oppblåsbar madrass slik at dem kan sove her. Både dynene og madrassen ble kjøpt på jysk, madrassen kostet bare 450,- og det er dessidert billigere enn andre steder. Vi har også kjøpt nye hånduker fordi Alexander hadde et «lite» uhell der han grisa bilolje overalt, og da gikk det med ca 3 hånduker og 2 kluter. Men de nye er lilla så jeg er fornøyd 😀

OG! I kveld blir det sushi igjenn! Og jordbær! For jeg har kjøpt 2 kurver, en til meg og en til når mamma og pappa kommer. Og til dere som tror det er en dårlig combo med sushi og jordbær… det er supert 😀

18052009215

En liten update på pusene: Vi har fått hendvendelse om monsen vår, og det er jo supert at folk er intresserte! Det er bare å si fra hvis det er noen som er intresserte. Og når det gjelder Ariel virker det som at hun er i fin form, selv om hun ligger litt for mye i ro sammen med kattungene. 😛

xoxo

Nita

Följ min blogg med bloglovin

Legg igjen en kommentar

Filed under Hår, katt, Kjæresten, Shopping

Legg igjen en kommentar

