Nå blir det besøk :D

skann0056

Bilde av meg og storebroren min når vi var små puddinger.


Flyet er riktignok nesten en time forsinket, men hvert øyeblikk kommer mamma og pappa på besøk. De har med seg lillebroren min, og på fredag kommer også storebroren min og samboeren hans på besøk. Det er første gang mamma og pappa er på besøk her i nyleiligheten, og det er første gangen storerbroren min er her nede å besøker meg. Samboeren til storebroren min, Isabell, har forresten bursdag på lørdag, så da blir det bakings i morgen. Isabell er gravid og skal ha bebis til høsten, så da blir jeg tante for første gang! 😀

Håper på en super helg! Har tatt fri fra jobben å greier!


xoxo

Nita

2 kommentarer

Filed under Livet og kjerligheten

2 responses to “Nå blir det besøk :D

  1. Huff ja, det er skumle greier det der. Jeg spilte det i hele går. Jeg er heldigvis «ferdig» med skolen for i år, for jeg er ferdig med prøver, tentamner og eksamner 😀

Legg igjen en kommentar

