Kake og kattekos :D

Gjør dere klar til et langt innlegg med masse naise bilder:


P5220001

Kake!

Marihønekake!! Den ble ikke helt perfekt, men den er vakker og kreativ og det er det som teller. Det er vel igrunn ingentingen som er bedre en sjokolade og jordbær og krem på en og samme tid!

Vi har hatt det supertravelt i dag! Først var vi på sparkjøp, der mamma hamstret inn en liten evighet med babyklær til det kommende tantebarnet mitt. Jeg fikk raska med meg to hånduker, tre vaskekluter, sminkefjærner, kortarmet hettegenser, en t-skjorte og en tøffis kjole. Vi handlet også inn litt gaver til tante Elsa som blir 75 år til uka. Etter å ha vært på sparkjøp dro vi hjem igjen for å få besøk av broren min og Isabell, noe som førte til en liten time med kake, kaffe og kattepus.


P5220002

Broren min fant fort ut hvor Alexander hadde guitaren sin.


P522jj0013

Små pusisene fikk mye oppmerksomhet og jeg tipper broren min hadde litt lyst på en.


Broren min og Isabell ble med oss til tiller en snartur der alle sammen fikk sko hos mamma, noe som faktisk passer kjempefint fordi mine sko er litt brunere enn de burde være. Så nå har jeg nye fine svarte og rosa adidas sko. Litt femi, men det gjør meg ingenting!


P5220020

Elsk<3


Veien vidre dærfra bar mot ikea. Og det er alltid kjempestress! Vi fikk ikke med oss halvparten og kommer nok med å ende opp med å ta en tur til innom i morgen for å plukke opp alt det vi glemte i går. Men vi fikk oss hvertfall brødboks, nye glass og fat,cd hylle, skrivebord og kontorstol. Og ikke minst ny lampe!!! Så nå slipper vi den stygge runde lampen som hang mitt i veien! Det ble også middag på ikea, enkelt og billig siden vi skulle rase vidre til lade for å handle grillmat til grillen som vi enda ikke har kjøpt. Vi satser tydeligvis på sol i morgen, siden det ikke er så gøy å grille i regnet.


P5220005

Den gamle lampen ble en lekker hatt ❤


P5220006

Den nye lampen er halvparten så liten og er i samme stilen som vegglampen vi har frafør.


P5220013

Kjøpte sommer i en bolle og fant ut at det funka bra å putta tørre bursdagsroser på!


Resten av dagen gikk med på mat og kattepuser, som begynner å bli ganske sosialiserte nå. Den hvite har sluttet å pipe som en gærning når den ikke er sammen med kattemor, og vi ser tegn til at motorikken har begynt å komme i gang. Kattungene har begynt å leke og sloss med hverandre, spesiellt om «matfatet» og det er tydelig at den hvite vinner kampen. Den grå monsen vår er faktisk den minste, men det er nå en gang sånn at den sterkeste får mest mat, det er ikke så mye vi kan gjøre med det. Ariel har vært litt ute i dag å hilst på faren til kattungene, så han har nok ikke mistet interessen selv om Ariel er sterilisert.


P5220001jP5220034

Hvit pus er kjempe aktiv.


P5220060

Lille monsen sliter blandt dominerende kattefrøkener.


P5220061

Dem er så vakkre!


Det blir nok mer hurrogheioghåpp i løpet av morgendagen, så da blir det nok en liten evighet til med bilder og bloggings 😀



xoxo

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Baby, Bursdag, dyr, katt, Klær, Livet og kjerligheten, Mat, Shopping, Sko

Legg igjen en kommentar

