Dårlig vetrinærarbeid?

P5220062

Først, et bilde av en kattunge sånn at ikke hele innlegge er ekkelt.


I dag oppdaget jeg til min store skrekk at Ariel har en tråd på magen. Det vil si; tråden henger rett ut av magen der hun har blitt opperert! Vi var jo i forrige uke og fjernet stingene etter steriliseringen, har dem ikke greid å ta ut alle? Tråden er ganske lang når man drar i den, men når hun strekker på seg forsvinner den inn i henne. DRIT EKKELT! Hun har oppdaget den selv også, men verken jeg eller henne får den løs, og jeg er i grunn redd at hele katta skal revne om jeg drar for hardt, for den sitter jo tydeligvis fast.

Sååå… Da bærer det til vetrinæren igjen i morgen. Og gjett om de skal få refs! De må da gjøre god jobb når vi først betaler i dyre dommer for at katten vår skal være frisk og rask!



xoxo

Nita

2 kommentarer

Filed under katt, Kattunge, sterilisering, vetrinæren

2 responses to “Dårlig vetrinærarbeid?

  1. I all verden! :-O
    Håper det er lett å fikse!

    • ja d har lixom grodd helt fint, det var bare en liten flapp på enden som jeg trenkte at bare var no sånn gro rur opplegg som kom til å falle av etterhvert… men det var enden på en tråd under den ruren som datt av. så jeg oppdaget det ikke før i dag :/

Legg igjen en kommentar

