Jeg burde holde meg unna det…

the-sims-3-cover_utsnitt

Mitt navn er Anita og jeg blir hekta på å spille sims. Jeg er ikke redd for å innrømme det, men jeg vet at hvis jeg først begynner greier jeg ikke å slutte. Derfor er jeg nok helt nødt å holde meg unna sims 3 når det nå kommer ut den 4 juni. Jeg har alt for mye å distrahere meg med fraføra om jeg nå ikke i tillege skulle bli avhenig av nok et spill på toppen av det hele.

Men det ser så kuuult ut! Og jeg har sett fram til å spille noe nytt en stund nå, jeg er allerede litt lei av alt jeg har av spill, og det er lenge siden sist det kom ut noe jeg virkelig så fram til å spille! Jeg driver å tenker at jeg skal vente med det til sommeren er over, vertfall til jeg har hatt ferie og alt stresset og ansvaret på jobben er litt over. Hvis jeg greier å vente så lenge…


xoxo

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under spill

Legg igjen en kommentar

