Tifa og ungen på flyttefot…

Bilde 9

I dag har veslepusen min og bebisene hennes reist på «ferie» til Marie som skal ha dem i to uker slik at jeg ikke får problemer med husværten. Tifa virket gla og fornøyd og bebisene hadde sikkert ikke peiling på hva som fåregikk uansett. Jeg kommer nok til å savne å ha kattungene i hus, mn de skal jo få nye hjem snart uansett.

Da vi kom hjem etter å ha levert kattungene begynte Ariel med en gang å mjaue å lete etter dem. Hun kommer nok over det, men for øyeblikke virker hun litt smådeprimert. 😦

Bilde 248

Vi har forrestn grilla i dag, og jeg har prøvd å få litt sol på den bleke kroppisen min. Men desverre har jeg vært for slapp og travel i det siste både når det gjelder trening og soling og mat, så nå er jeg nødt å skjerpe meg kraftig! Jeg har hatt en liten pause fra treninga, mest fordi wiien ble ødelagt og var til reperasjon, og da vi fikk den tilbake gle jeg inn i en del stygge uvaner der jeg rett og slett ikke tok meg tid til å trene. Nå lider jeg litt av vekt frykt og tør ikke helt begynne på igjenn. Jeg har nok gått opp et par kilo, men det er sånn det går når man er sløv.


Men jeg vet hva som skal til… Jeg skal holde en bedre diett og prøve å få motivasjonen tilbake ved å prøve noe nytt. Jeg skal kjøpe meg EA Sports Activ, for det virker kjempekult, og da får jeg en del nye og uvante aktiviteter å bryne meg på. EA’s trening har en del fænsye finesser og utstyr med i pakken i tillege til at man kan bruke samme aktivitetsbrettet å stå på som til wii fit. Så vi får se hvordan det går…


xoxo

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Diet, dyr, Ferie, Helse, katt, Kattunge, Mat, Sol, Trening

Legg igjen en kommentar

