Ariel er ensom :(

Bilde 238

Denne lille frøkena er blitt fryktelig ensom etter at de andre kattene dro i går. Hver gang hun ikke får oppmerksomhet stiller hun seg opp midt på gulvet og mjauer så høyt hun kan. Dette dreiv hun med i natt, så jeg be nødt å la henne ligge sammen med meg i senga for å få henne til å være stille, men så snart hun vandret ut i stua igjenn startet hun på nytt igjenn. Hun har dessuten blitt fryktelig mamma dalt og følger etter meg hvor enn jeg går. Jeg prøver å la henne få lå å gå inn å ut som hun vil slik at hun har mye å gjøre.

Jeg håper hun føler seg bedre i kveld…


xoxo

Nita

1 kommentar

Filed under katt

One response to “Ariel er ensom :(

  1. Hun savner nok de andre kattene ja, og skjønner nok ikke hvor de har blitt av. Katter kan også føle sorg og savn sånn som oss mennesker. Men kos og oppmerkshomhet er nok tingen, selv om høy mjauing midt på natta er litt slitsomt. 🙂

Legg igjen en kommentar

