Damage control

Bilde 294

Så jeg har verken trent eller spist sunt på på omentrent 1 mnd, så med andre ord har kroppen min jobbet for å legge på seg. Dette har den gjort fordi kroppen vil altid jobbe med å komme seg opp til den vekten jeg var når jeg var på mitt tyngste med mindre jeg gjør noe med det. Så i dag har jeg hatt min første aktive dag på lenge. Jeg har gått tur i ca 30 minutter og trent med wii’en i ca 30 minutter. Jeg har ikke vært spesiellt sunn i matveien, siden det ble biffsnadder til middag… Men fra nå av skal det gå framover har jeg bestemt. Fra sist jeg trente og til nå har jeg gått opp 2,3 kg, og det er ikke så ille med tanke på at jeg ikke har gjort noenting for å holde vekten min nede.

Hvis jeg blogger om vekten min ca hver dag får jeg kanskje den Twitter slanke effekten som jeg har lest om i det siste. Twitter metoden, er at en hel gjeng med jenter har opptattert vekten sin på Twitter om motivert hverandre til å slanke seg. Jentene mente at dette funket så bra fordi de følte at det var flaut å ikke gå ned så det fikk dem til å jobbe hardere. Siden jeg ikke er noe særlig Twitter fæn, så funker det bedre for meg å opptattere framgangen min her på bloggen.

Untitled-1

Jeg har skills på å lage grafer.


Denne grafen viser oppgangen, men fremover vil den forhåpentligvis vise nedgangen og framgangen. Lykke til til meg altså! 😀


xoxo

Nita

2 kommentarer

Filed under Helse, Livet og kjerligheten, Mat, Trening, vekt, Wii, wii fit

2 responses to “Damage control

Legg igjen en kommentar

