Skogstur om mårran :D

Bilde038

Fant meg en liten sti og der var d jammen tett med skog.

Bilde040

Tipper det er der flåtten bor…

Bilde041

Gikk langs elva så jeg var ikke helt lost.

Nå dette var en sporty start på dagen! Fant meg en sti som gikk i sirkel fra den ene siden av boligfelte der jeg bor og til den andre. Jeg brukte ca 30 minutter, med opp og nedoverbakker, og det er perfekt for meg. Jeg liker best å gå i en stor sirkel nå jeg går tur, for da slipper jeg å snu halveis. Etter turen tok jeg meg frokost som besto av to plarbrød med en skive skinke og litt revet ost og et glass med halvparten vann og halvparten juice. Jeg føler meg sunn nå og på bedringens vei 🙂


xoxo

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Helse, Livet og kjerligheten, Trening

Legg igjen en kommentar

