Opptatert Annonse

Jeg har opptattert annonsen på kattungene på dyrenett.no. Det er litt kjipt at man ikke kan redigere annonsene, så jeg måtte slette og lage ny. Men det funker sikkert fint, jeg får kanskje fler treff nå siden jeg har et bedre bilde enn sist, som dennegangen faktisk viser en av kattungene.

Jeg har fått masse finfine bilder hos frøken Heidi som hun har tatt da hun var å besøkte Marie og pusene mine. 😀


DSC_0021

DSC_0040

DSC_0044

DSC_0056

DSC_0080

DSC_0100

Masse fine kattunge bilda ❤


Om du er intressert i en av småpusene så er det bare å ta kontakt, har kun fått låvet bort en av jentene, men det er ikke bestemt hvilken. Så det er enda ganske fritt fram, hvis du har lyst at jeg skal holde av en liten bebipus. 😉


xoxo

Nita

5 kommentarer

Filed under dyr, katt, Kattunge

5 responses to “Opptatert Annonse

  1. Panserlugg

    hihi, du brukte det beste bildet på annonsen da! 😀

  2. Hei – utrolig søte kattepuser. jeg har lovet veslejenta pus når vi kommer tilbake fra sykehuset (les bloggen om henne på lysthuset.net).
    Hun (og jeg) falt fullstendig for disse jentene, og de så ut til å komme fra et godt hjem. Men til vår store sorg oppdaget vi at de befant seg veldig langt vekk fra Sarpsborg;-(
    Så da håper jeg de får det fint hos noen andre i stedet
    Hilsen fra Amalie og Elise

    • Nåh! det var dumt. dere skal ikke i denne rettningen i sommer da? Hun fortjener nok en liten pus ja, god bedring og håper dere finner en liten pus dere kan ta vare på :3

  3. Tilbaketråkk: PS; vi ønsker oss en liten kattepus;-) « Vår blogg

Legg igjen en kommentar

