I full sving med treningen igjenn!

Siden mandag har jeg trent hver dag utenom i går. Jeg føler med stiv og støl etter cardio boxing og heftige saker, men det gjør godt. Jeg har ikke vært så nasi i matveien, men har prøvd å ikke spise for store måltider. Jeg har ikke spist no candy, men har falt for et og annet winerbrød. I know, det er ikke bra, men jeg har ihvertfall gjort framskritt:

Untitled-1 copy

Jeg har veid meg på samme tid av døgnet, ganske seint på dagen. Og er fornøyd med resultatet etter bare 5 dager. Mye av tapet er nok på grunn av at jeg ikke har jarva i meg så mye.  Jeg kommer nok til å gå litt opp og ned i nermeste framtid, men det går da etterhvert i riktig rettning. 🙂

Jeg har foresten fått en ufrivillig ferie. Jeg hadde ikke tenkt å ta ferie i mer enn 1 uke, men på grupp av rot på hovedkotoret er jeg nødt å ta ferie i 3 uker. Det vil si at jeg har to uker hvor jeg skal være i Bodø! Det stemmer folkens, i uke 31-32 er jeg tilbake i gamle trakter, og jeg forventer litt hurlumhei og kosestund med alle de vakkre menneskene jeg ikke har mått på lenge, og forhåpentligvis er ikke hele gjengen bortreist, da blir jeg drit skuffa!!!

Gleder meg til ferien gitt! Barcelona og Bodø! 😀


xoxo

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Ferie, Helse, Trening, vekt

Legg igjen en kommentar

