En gratis gave til alle som trener!

Research er alltid tingen når det er noe man virkelig skal gå inn for, dette gjelder også trening. I går fant jeg et gratis hjelpemiddel på nett som er perfekt for mennesker som trener og spiser sunt! Diett.no er stedet som hjelper seg å føre dagbok over alt du spiser, den regner sammen alt du får i deg, både sunt og usunt og forteller deg hvis det er noe du får for lite av eller for mye av. Du kan også registrere aktivitet, og finne ut om du trener å være mer eller mindre aktiv for å oppnå din ideal vekt. SIden lar deg selv sette et mål i en nermere framtid, og forteller deg fort om det er et urealistisk mål eller ikke. Etter å ha brukt programmet i 2 dager føler jeg meg allerede litt hekta og vet nå akkurat hvor mye jeg må gå ned for å nå måle mitt, hvor mye jeg må forbrenne og hvor mye jeg kan spise. Jeg har også funnet ut at jeg får for lite sink, noe som jeg igrun har merket på neglene mine i det siste.

Når jeg får alle tallene forran min slik som jeg gjør på Diett.no blir jeg mer motivert til å holde meg innenfor rammene og gjøre ting bedre. Anbefaler egentli alle å prøve det en uke eller noe for å sjekke at man får inn all den neringen man trenger. Men en ting er sikkert, det nytter ikke å lyve! Det er bare dumt for deg selv siden det er din private dagbok. 😉


xoxo

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Diet, Helse, Mat, Trening, vekt

Legg igjen en kommentar

