Endelig ferdig….!

Dette har jommin vært en tung uke! Mappeinnlevering er noe herk! Men nå er jeg 100% ferdig og i morgen tidlig skal jeg bare tape fast pakken med bildene og levere inn. Og så er jeg fri! Eller har mappemøte på onsdag, men det går nok helt sikkert lett og greit, jeg er god på sånne møtegreier. Og da er jeg 110% ferdig! Det kjennes kjempebra 😀

P6140016

En lite katte oppdate på slutten:

Vi skal hente kattungene og Tifa på tirsdag, Julie skulle egentlig ha dem, i et par uker etter det, men hun skal flytte tidligere enn planlagt så hun kan ikke. Krysser fingre og tær for at husværten er i godt humør når hun kommer hjem, og at hun synes det er greit at vi får pusene hjem litt tidligere enn planlagt. Hun kan da ikke si nei?

DSC_0031

xoxo

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under dyr, katt, Kattunge, Skole

Legg igjen en kommentar

