Jeg går stadig nedover

graf

Jeg er nesten overasket over hvor jevnt slankeprosessen min går, men bare vent. Det kommer nok snart til å gå litt opp og ned. Jeg kjenner allerede nå at jeg har lyst på usunne greier og at det kommer til å gå litt gæli i ferien når jeg ikke har annledning til å trene og veie meg hver dag. Men etter feiern er jeg brun og vakker uansett så da gjør det ikke så mye om jeg forspiser meg litt på tapas i Barcelona 😀


xoxo

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Ferie, Helse, Trening, vekt

Legg igjen en kommentar

