Glade småkatter…

Bilde021

Det er jommin ikke så enkelt å ha 5 katter i huset. De to store er greie nok, men de små er rampete og overalt. Så fort jeg åpner døren til bade så løper dem alle veier, og allerhelst på steder der de ikke bør være. De har heldigvis ikke begynt å hoppe opp på ting enda, men det stopper dem ikke fra å klatre på sofaen. Men det er vel noe vi bare er litt nødt å godta, dem må trossalt lære å jakte og sloss. De har heldigvis lært å være husrene, de går på kassen selv, men vi måtte ta av lokket på kattedoen for at dem skulle greie å bruke den. Pusene er ikke så kræsene og spiser det meste dem kommer over, de bryr seg ikke så mye om de får voksenmat eller bebismat. Og alle sammen blir like glade når de får våtfor.


Bilde008

Dinner time!


Bilde015

Mmmmdinner…

Jeg har jommin savnet lille pusen min, men Tifa har blitt fryktelig tynn. Jeg tror det er fordi hun har hatt 3 småpuser som har drevet å spist melk av henne en stund nå, men hvis hun ikke legger på seg blir vi nødt å dra en tur til vetrinæren… :/

Bilde 142

Mjau ❤

Ps: Jeg har vært smart og mistet overføringskabelen til kameraet mitt, mest sannsyneligvis på skolen, så med andre ord ser jeg det nok aldri igjen. Kanskje jeg bare skulle kjøpe nytt kamera med det samme? Er det noen forslag til hva jeg bør kjøpe? Tror ikke jeg vil ha speilreflex, jeg vil ha noe mer hændy…


Mjaumjau 😉

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under dyr, katt, Kattunge, Mat

Legg igjen en kommentar

