Beskjeden shopper på sommersalg…

i-love-sale2

Det finnes alltid kjempemye fint på sommersalg, men i år er jeg en av de beskjedene menneskene som bare ser å ikke kjøper. Jeg skal spare til jeg kommer på salg i Barcelona. Alexander er flink å være shoppespærre for meg, jeg kjøpte kun to plag og det var nødvendige plag. En cardigen og en hvit singlet, som jeg skal ha under en hvit sommerkjole når jeg reiser til Barcelona. Cardigen er grå og ble kjøpt på halv pris hos Gina Tricot, jeg har igrunn vært på jakt etter en grei cardigen i en liten evighet nå, så det var igrunn bare flax. Jeg prøvde ca 40 andre ting også, men lot være å kjøpe fordi jeg veeet at jeg sikkert finner noe som er ca 100 ganger bedre når jeg reiser på ferie.

Jeg har forresten skumle planer for bloggen i sommer, når jeg reiser til Bodø har jeg tenkt å ta meg litt tid til å velge ny layout og redesigne hele bloggen min. Den skal være helt anderledes, så jeg må sikkert sette meg ned å skifte farger på ca alle innleggene mine, så det er ikke barebare….


Bilde 95


Kattenytt: Det er enda ingen som vil ha den lille røde pusen min. Så si fra hvis du er intressert 🙂


xoxo

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under dyr, katt, Kattunge, Shopping, Sommer, Tilbud

Legg igjen en kommentar

