Sol sommer og ilder x2

Bilde001

I dag har vi besøk av beby ildere som vi passer for søskenbarnet til Alexander. Dem er skikkelig små og søte men de lukter drit!!!! Jeg kunne aldri funnet på å skaffe meg et dyr som konstant lukter fælt og atpåtil er hobbykleptoman. Ikke var ilderene spesielt vennlige heller, de gneger og biter på alt, inkludert tærne og fingrene mine, og det syntes jeg i bunn og grunn bare er dårlig gjort. :´(

Bilde006

Kattebebisene er ganske skeptiske til ilderbebisene, og dem dreiv å småfreste litt til hverandre. Tifa og Ariel derrimot  bryr seg ikke i det heletatt. De snuste litt på hverandre og så gikk de til hvert sitt. Kattungene er mer nyskjerrige og snuser og smaker på ilder maten og sånt.

Jeg har vondt i fingeren min, så jeg har gått ut å satt meg nå for å bli brun/rød, være i trondheim er best! (sånn bortsettfra den ekstremt varme lufta) 😀


xoxo

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Livet og kjerligheten

Legg igjen en kommentar

