Melontyv og tøff t-skjorte :D

Bilde 2

Den lille sniken altså! Hun er jommin frekk som bare stjeler min melon!

Bare en og en halv uke til ferien setter igang! Pusene reiser i morgen, så da er jeg så heldi å få låv å vaske hele leiligheten etter rampete små kattunger som roter å griser overalt… Men jeg kommer nok til å bli litt ensom uten dem, spesiellt om kveldene når Alexander er på jobb… 😦


Jeg fikk forresten noe driiit KUlt i dag:

skann0001

Driit KUUUUl t-skjorte fra Tine! Må innrømma et jeg skulle ønske jeg hadde en KUbra i hagen ❤



xoxo

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under dyr, katt, Kattunge

Legg igjen en kommentar

