Dette er en film jeg SKAL se (helst med en gang)!

burton_alice_011__oPtburton_alice_04__oPtburton_alice_02__oPtburton_alice_03__oPt

Tim Burton‘s Alice in Wonderland!!!! Kommer ikke før våren 2010… Men den det er sikkert vært å vente på! Mia Wasikowska som spiller Alice er helt ukjent for meg, men resten av gjengen har man sett før. Johnny Depp (The Mad hatter) og Helena Bonham Carter (The red queeen) er jo cirka med hver eneste gang Tim Burton gjør noe nytt, ikke at det er noe galt i det de er fantastiske. Anne Hathaway (The white queen) er også med og hun er en av mine favoritt skuespillere, så jeg forventer igrunn at denne filmen skal være like bra som alt annet Tim Burton produserer! 😀

I<3Tim Burton

xoxo

Nita

1 kommentar

Filed under Film

One response to “Dette er en film jeg SKAL se (helst med en gang)!

  1. Den filmen gleder jeg meg også til! 😀

Legg igjen en kommentar

