Ferien min er snart over, og jeg har ikke fått blogga et sekund en gang XD

Jeg hadde jo store planer om å blogge og gjøre om bloggen min, men det ble det fint lite av siden man har hatt ca ikkeno nett. Det var først i dag faren min kom å fortalte at han faktisk hadde en ekstra kabel til overs, og det er jo bare litt typisk siden jeg reiser hjem om to dager…

Vi har vært i Barcelona i en uke, og så er jeg nå i Bodø og jobber i to uker. Samboeren min er hjemme og jobber han også siden han kun hadde to uker ferie. Jeg savner han veldig, men på lørdag blir det straka veien hjem med to katter på slep i flere timer på tog. Sånt som skjer når de skal gjøre det så vannskelig å reise med to katter med fly.

Jaja… Skal legge ut en evighet med bilder og blogge mer om hva jeg har gjort i ferien når jeg kommer hjem 🙂


xoxo

Nita

Legg igjen en kommentar

Filed under Ferie, katt

Legg igjen en kommentar

