Bloggingen vender tilbake <3

Jeg har vært så slapp den siste tiden! Det har ikke vært liv i denne bloggen på et halvt år!

MEEEN! No blir det liv! Jeg skal begynne å opptattere igjenn og har begynt med en liten minimakeover og noen koooselige nyheter…

Siden sist har jeg rukket å bli tante til en liten gullerull på 4 mnder. Dette er storebroen min, Rune sin lille gutt og han heter Troy. Jeg er også gudmor til den lille vennen, men det er synd vi bor så langt unna så jeg får ikke sett han så ofte. Men hvis jeg er heldi så blir det vel til våren/sommeren 🙂


Til sommeren skal jeg forresten bli mamma!!! Det er ikke hvær dag nei! Jeg har en egen liten babis i magen som kommer ut i slutten av juni, med andre ord er jeg 4 mnd på vei og har begynt å kjenne første tegn til liv. Det er helt magisk! Jeg har nettopp vært på ultralyd og sett på lille rusket og det var jammen mye liv, den var ikke så veldig sammarbeidsvillig og ville ikke akkurat vise oss om den var jente eller gutt. Jordmoren sa hva hun trodde, men vi tar det med en klype salt… (skriver ikke hva d blir her for jeg vet det er enkelte som ikke vil vite før den kommer ut)

Vi har enda ikke begynt å nøste babyting, og jeg prøver igrunn å vente litt og ikke være for ivrig, men jeg har allerede sett meg ut hva jeg vil ha. Jeg og Alexander er nok ikke helt enig, men det finner vi ut av etterhvert, vi har tross alt 5 mnd på å få alt på plass så det er ikke no hast 🙂

Så i fjord var det kattebabyer og i år blir det baby, aldri et kjedelig her i huset nei 😀

Nita ❤

Legg igjen en kommentar

Filed under Baby, Gravid, Hæppy news!

Legg igjen en kommentar

