Sliten… men magen har det bra :)

Denne uken har det igrunn bare blitt mye jobbing og mye soving på meg, og jeg og Alexander driver å jobber skift så vi er stort sett aldri hjemme på samme tid, og det er litt slitsomt og ensomt. Men nå er det helg så da får vi vertfall litt tid til å være sammen og ikke minst spise middag sammen, noe vi ikke har gjort i det heletatt i det siste. Jeg har faktisk ikke vært noen andre plasser enn hjemme og på jobb hele uken…

Men magen har det værtfall bra! 🙂 Jeg har gått litt opp i vekt nå og det er jo bra at det begynner å gå rette veien. Jeg gikk ned ca 6 kilo da jeg hadde morgenkvalme 24-7 og har nå gått opp 2 kilo så jeg er med andre litt i minus enda men det kommer nok til å gå over i løped av de neste uke siden babisen er i den største vokseperioden nå.

Det er i værtfall mye liv i magen, spesiellt om kveldene og når jeg blir stressa. Og det er igrunn litt gøy og jeg gleder meg veldig til den blir så stor at man kan kjenne sparkene fra utsiden 🙂

Nita ❤

Legg igjen en kommentar

Filed under Baby, Gravid

Legg igjen en kommentar

