Ikeakos

I dag har jeg og Alex vært på Ikea å kjøpt puter til sofaen og en del andre ting som på mystisk vis havner i handlevognen når man er på ikea:

Det vart lyst å fint jah

Jeg har også vært å kjøpt meg A-creme slik at jeg kan begynne å fårbygge litt av de strekkmerkene som det å være gravid fører med seg. Jeg har brukt A-creme før på grunn av eksem og lignende og det har funket fint, så jeg har egentlig høye forventninger, ikke det at jeg tror at jeg ikke skal få noen strekkmerker i det heletatt… for det skipet har nok allerede seilt. Men litt vil det nok hjelpe!

A-Creme og ny rosa bluse

Jeg hadde også litt flax i dag og fant meg en bluse på vero moda til bare 50 kr (!) som faktisk passet over babykulen min. De hadde også noen fine dressbukser til samme pris, men babykulen min ble nok for stor for at jeg skulle greie å få dem på…

Legg igjen en kommentar

Filed under Baby, Gravid, Hud, Klær, Møbler, Shopping

Legg igjen en kommentar

