Beina mine er offisielt borte :P

I have no legs!

Nå kan jeg ikke se beina mine lengre, så med andre ord blir ting litt vanskeligere og tyngre herfra… Men gurimalla så koselig at magen begynner å bli stor! Er godt inne i min 23 uke nå 🙂

Men det betyr ikke at jeg ikke vil ha nye sko av den grunn, selv om jeg selv ikke får sett så mye av dem. Jeg skal ha meg sånne fine ballerinasko til våren jaffal! De er fra h&m og koster bare 129,-:

fffin!

Alexander var foresten søt i dag og fletta håret mitt, og jeg syntes han er kjempeflink. Jommin ikke alle mannfolk som greier sånt!

1 kommentar

Filed under Baby, Gravid, H&M, Hår, Kjæresten, Mage, Shopping, Sko

One response to “Beina mine er offisielt borte :P

  1. Eg e unnskylt! har nemlig hatt langt hår sjøl:P

Legg igjen en kommentar

