Hurra for damene!

Gratulerer med kvinnedagen alle dere sterke, vakkre kvinner der ute!!!

Jeg har nettopp feiret min dag med å vaske kjøkkenet, så jeg kan vel ikke akkurat si at jeg utnytter dagen min. Jeg er nok litt mer husmor enn feminist for tiden for å si det sånn, men det er vel sånt om skjer når man er gravid. Men jeg syntes fremdeles at det er bra at vi har aktive damer der ute som går i tog og kjemper for likestilling! Vi har tross alt bare en dag i året, alle de andre dagene tilhører jo mannfolka… 😛

Legg igjen en kommentar

Filed under kvinnedagen

Legg igjen en kommentar

