Svangerskapsrapport ♡

j

♡ Termin: 30 juni 2010

♡ På vei: 24 uker

♡ Igjen til termin: 113 dager

♡ Kjønn: Vi er ikke 100% sikkre men jeg har mine misstanker 😉

♡ Utålmodig: Nej jeg syntes jeg har all tid i værden 🙂

♡ Hodet ned: Nej, tipper den svømmer litt rundt der inne

♡ Favoritt truse: Sloggi, men de fleste trusene mine begynner å bli trange i strikken… 😛

♡ Aktivitet innenifra: Ekstremt høy aktivitet jah! Virker som h*n aldri sover og den sparker litt overalt!

♡ Bestemt navn: Har noen gode kandidater jah, men ingenting er bestemt. VI finner det nok ut når gullerullen kommer ut 🙂

♡ Vektøkning: Jeg var -3,5 sist jeg sjekka men tipper d har begynt å gå oppover den siste uken (my is og kake shø!)

♡ Vann i kroppen: Nej, vertfall ikke som jeg har merka…

♡ Kynnere: Magen blir litt hard og ubehagelig med hvert jah… 😦

♡ Humør: Bra for det meste, mn blir jeg sint eller lei mej har det ofte litt ekstra krutt 😛

♡ Innkjøpsrapport: Vi er nok ikke kommet så langt nej! Men jeg syntes det er tidlig å nøste enda, er nesten litt for dumt å la store ting stå å ta plass og samle støv i 4 månder… Finner vi småting underveis så er det jo greit men jeg går ikke no hardt inn for å få alt påplass enda.

♡ Strekkmerker: Nja… puppene har fått litt medfart allerede og blodårene mine er mye mer synlig enn vanlig…

♡ Melk i brystene: Ikke enda… håper ikke det kommer så alt for tidlig, for da tipper jeg det blir en som får litt angst 😛

♡ Om fødselen: Det er heldigvis enda en stund til, og innser at det er noe alle kvinner skal igjennom så det er igrunn greit for meg… Vet åssn jeg vil ha det men jeg kan tenke meg at det ikke blir sånn i det heletatt 😛

♡ Plager: Halsbrann, blødende tannkjøtt, kløe, kvalm hvis jeg spiser noe feil… spydde i går 😦

♡ Oppegående: Jah er i finfin form! Men blir tungt på slutten av lange dager…

♡ Sulten: Spiser mye men blir fort kvalm og unngår ting pga antidilla.

♡ Matkick: IS!!! 😀

♡ Neste kontroll: 11. mars kl. 13.00, er spent på hva legen sier 🙂

Følte jeg trengte en stemingsrapport. Var litt kjekk i går å sa jeg ikke hadde plager, men bare timer etter hang jeg over doen…

Legg igjen en kommentar

Filed under Gravid

Legg igjen en kommentar

