Pusene mine er deprimerte :(

Dakar pusene mine er triste og lei seg… Tifa er trist fordi hun må gå med krage og hvis jeg tar den av og ikke følger med henne river hun av seg plasteret så fort hun får sjansen, så det blir desverre kun når jeg har tid. Hun er ganske slapp om dagen og det kan nok være fordi hun har litt vondt etter opperasjonen. Dessuten er hun nok litt ekstra deppa fordi hun verken får vaske seg selv eller gå ut…

Ariel var ikke sånn da vi steriliserte henne, men det kan nok være fordi vi hadde kattunger da så hun fikk ikke tid til å være deppa. Men hun er heller ikke seg selv om dagen, jeg tror nok hun kjeder seg litt fordi hun ikke har noen å leke med…

Jeg håper det blir litt mer liv i dem om 6-8 dager når Tifa får tatt stingene sine… :3

Legg igjen en kommentar

Filed under dyr, katt, sterilisering

Legg igjen en kommentar

